27 januari 2010

Dag dromen...

Het is dat het ineens weer zo koud is maar soms.... heel soms, ben ik al een beetje aan het dag dromen over hoe het straks in ons stekje aan de kust zal zijn. Vorig jaar hebben we veel aan de binnenkant gedaan en dit jaar verheug ik me op een lekkere zit voor buiten. Hier wat voorbeelden uit RUM INTERIOR waarbij ik mezelf dan probeer voor te stellen op blote voeten met een lekker drankje in m'n hand en vrienden om me heen.
Dispite the cold wether I've started day dreaming about the coming days at our little shack by the beach. Last year we've updated the inside and this summer I've got my hopes up for a nice seating area. Here are some examples from RUM INTERIOR. I imagine myself sitting there with bare feet, a nice cold drink and friends surrounding me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten