25 maart 2011

3 times different from BoligLIV

6 opmerkingen:

  1. Dit vind ik leuk! 3x dezelfde ruimte en 3x totaal anders.
    Bij de 1e foto dacht ik al: Mooi! Maar bij de 2e foto dacht ik helemáál: Ooh, wat mooi! Lekker licht en vrolijk.
    Ook mooi om te zien dat een donkere wand en een donker karpet de ruimte direkt stoer en serieus maakt. (foto 3)
    Maar ik ga voor nr. 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie plaatjes!
    Ben weg van de kleur muur en de
    bank op de eerste foto.
    Super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh..wat een leuke interieurtjes en dat in dezelfde ruimte. Ik ga voor de tweede, echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weten jullie toevallig ook van welk label de groene stoel op de eerste afbeelding is?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou hoop ik dat anoniem hier nog een keertje komt kijken anders leest ze de reactie niet. Zulke vragen mogen ook altijd per email naar me hoor...
    Het is de Valdemar van Normann Copenhagen.

    BeantwoordenVerwijderen