9 september 2011

Favorieten van Lagerhaus

Via de geweldige blog van Anki (zilverblauw) kwam ik op het idee om weer eens door de collectie van Lagerhaus in Zweden te gaan. Ik ben qua besteding blij dat ik niet in Zweden woon want ik denk dat ik de halve winkel al had leeg gekocht. Hierboven mijn huidige absolute favorieten. 
Looking at the new posts on the amazing blog by Anki (zilverblauw) I got inspired to check out the collection at Lagerhaus in Sweden once more. I'm happy I don't live close to one of these shops as it would cost me a lot of money. Here you find my favourite items.

4 opmerkingen:

  1. Ik had de uilen-kookwekker gekocht (laatste die er nog stond) en toen deed 'ie het niet... Hè wat vervelend, toen moest ik nog een keer terug naar Lagerhaus. ;) Dat kussen met bomen en het dekbedovertrek heb ik er trouwens niet gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke site, maar ik wilde er bestellen en kon het proces niet afronden omdat de adres gegevens niet geaccepteerd werden. De twee vakjes van telefoon en postcode bleven blauw. Jammer, had er graag het één en ander willen bestellen. Iemand enig idee wat ik fout gedaan heb?

    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen