12 december 2012

DIY for Christmas


Hier nog wat leuke voorbeelden van kerstdecoraties die je eenvoudig zelf kunt maken uit de Australische Real LIVING. Een krans met neon geverfde dennenappels, een draad met gekleurde dennenappels bij de trap (leuk zo subtiel), grote sneeuwsterren op de muur (met houtjes of bijvoorbeeld masking tape) en de boom in een grote papieren zak.
Here are some more examples of DIY christmas decorations seen in Australian REAL LIVING magazine. A wreath with neon pine cones, a threat with colour pine cones at the stairs (love how delicate it looks), big snow stars on the wall (made with little pieces of wood or why not easy with masking tape) and a big paper bag over your tree.

3 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip! Ik heb nu schitterende sterren van masking tape op de muur. Ziet er erg leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een tof idee met die dennenappels, briljant! Ik kan me uit mijn jeugd nog heel veel zilveren dennenappels herinneren, maar ik had dit zelf nog niet bedacht...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee super leuke DIY! Waarom dennenappels nog in zilver spuiten; fel kleurtje is inderdaad veel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen