6 mei 2013

Hoptimist in koper

Ik ben iemand die zonder problemen trends aan zich voorbij laat gaan. Zo ook de koper hype. Zeker het is een prachtige warme kleur en er zijn veel prachtige koperen producten te vinden. Maar ik loop er niet heel warm voor. En als ik dan al zou zwichten dan zou het zijn voor zo'n leuke Hoptimist. Ok, of de limited edition By Lassen maar dat is dan alleen omdat ik de warme kleur prefereer ten opzichte van zwart.
I'm the type of person that doesn't go by trend. I like what I like with or without trend. Currently we have the copper trend. Of course it's a beautiful warm color and you can find many amazing products in copper. However I'm not over excited about it. And if I would change my mind it would most likely be for one of these Hoptimist figures. Ok, and maybe the limited edition By Lassen candleholder just because I prefer a warm color over black.

1 opmerking:

  1. Wat goed..Ik ken het, vaak leuk om de trend te herkennen, maar overal aan mee doen hoeft ook weer niet. Hoewel doe hoptimist idd wel erg leuk is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen