22 mei 2013

I'm thinking.... compromise

Image by Petra Bindel for Muuto

Tis altijd een beetje schipperen in een interieur. Je vindt iets mooi, komt enthousiast thuis en je partner zegt 'hmmm' en niet meer dan dat! Ik heb dus voor mezelf al besloten dat de dag dat mijn lief thuis komt en zegt 'schat, ik wil een bar in huis' dan zeg ik 'hmmm, [korte onderbreking van stilte] ok! maar dan mag ik em inrichten'. Rampampam... en dan komen deze prachtige Muuto stoelen zo via de voordeur naar binnen. Moet eerlijk bekennen dat ik ook al eens gezegd heb dat hij best een drumstel in een kelder mag en dat hij daar een gratis spiegelwand bij krijgt. Ik snap gewoon dat je soms het kind in jezelf moet koesteren.
Decorating a house together is always a matter of compromises. You like something, you come home filled with enthousiasm and your partner only responds with a 'hmmm'. I've made up my mind that if ever my Mr Lover comes home with the idea of wanting a bar in our home my response will be 'hmmm, [sort pause of silence] ok! But I get to decorate it!' And shazaaaam! That's when these beautiful Muuto barstools will find a special place into our home. Must admit that I've also once promised him that if we ever have a basement in a home that he can have drums there and I'll throw in a mirrored wall so that he can see himself play the drums. What can I say... I understand cherishing the kid in yourself.

3 opmerkingen:

  1. haha, ja, zo werkt het wel he, Martijn van mij vind veel goed, maar het is altijd balen als hij niet enthousiast is en ik wel!
    Mooie post! En ik hoop dat die bar er komt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die stoelen zijn gaaf. Ik zag ze laatst in neon roze. Was er meteen helemaal verliefd op!

    BeantwoordenVerwijderen